måndag 5 oktober 2009

Ny månad

Raskt blev det oktober.....o det betyder då Rosa bandet månad...varje år tänker jag samma sak...jag ska införskaffa ett sånt där pins med rosa bandet på...jaja....fasen i år måste det ske. Jag ska ha åtminstone ett rosa och ett i "guld" rosa för bröstcancer och guld för barnen....borde ju för rättvisans skull ha ett blått oxå så klart.....Ska till Handicampen den 19 på MAMA-kväll....med ev 2 andra "tjej" kompisar....om man nu kallas tjej när man e typ 50.....skitsamma, man blir så gammal som man gör sig.
Syrran tipsade om den kvällen iaf. Man fick lära sig att känna igenom brösten och lite annan info som ju alltid är aktuellt. Blir säkert intressant....kanske de har pins där..annars får jag väl ta mig till Onken eller nåt....
Vad har hänt då?
Tja det gamla vanliga e det väl....jobbet funkar normalt igen....både det ena och det andra,,,,
Hoppas på att få va ledig måndag nästa vecka..eftis har stängt så....o sen e ju torsdag o fredag ledig oxå :)

Hepp ha det så bra !! O kommentera vetja....

2 kommentarer:

  1. Det är nog bra att lära sej hur man ska känna tror jag. Det skulle jag med vilja lära mej.

    Skönt med ledighet!

    SvaraRadera
  2. Ja har nog fått det visat förut men det e ju alltid lika aktuellt med sånt. O syrran tyckte det va intressant, så det lät ju som om det kunde vara nåt att gå på o det va ju gratis o fika bjöd de oxå på :)

    SvaraRadera