fredag 16 oktober 2009

Helgen kommer

Ja så var en vecka till ända igen nästans.
Var ledig i måndags, det va å skönt, kom upp i tid!!! Följde dottern till skolan med ordning, hem o grejja lite innan klockan blev 12 då det va dax för att klippa barret äntligen :)
Blev klar hos frissan alldeles lagom för att hämta Wilma igen, åkte hem o donade lite med sånt som måste göras, middag o allt sen var typ den dagen slut...
Tisdagen fick jag o chefen frukost på Savoy, var nån representant från Wileda där som visade en de jox, var inte alltför spännande direkt..

Onsdagen flöt på....Torsdagen o fredagen hade jag höstlov, fast var uppe tidigt på torsdagen för jag måsta ta ett fasteprov, sen skull Tobbe komma o leka me Wilma, men det dröjde ett tag innan han kom.
Vi var iaf och käkade glass på Gattopardo Gelateria, så mumsigt..dit va vi på fredagen oxå....nä vaddå glassomaner *vissel*

Köpte present åt Tobbe som fyller på måndag, från Plasto...har gjort en jäkla massa ärenden oxå har man hunnit med o nu efter maten så somnade jag en stund, var inte så himla lyckat :( för nu e jag seg som kola.....

I helgen händer nog inget speciellt om man bortser från kalaset på söndag då...sen på måndag ska vi på MAMA kväll, tisdag simning och Onsdag e det ljusparty...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar