söndag 11 oktober 2009

Söndag

Så va det söndag igen....har försökt skriva lite mera här nu så jag vill ju oxå gärna att folk om de nu e intresserade även kommenterar :)

Har jobbar mycket nu de senaste veckorna..skulle ju haft ledig helg men som jga skrev så blev jag hastigt inringd på fredag....hörde inget mera på lördagen o Wilma lekte med sin kompis o vi var till Mariebad, sen åt de här o kompisen sov över oxå, de somnade sent, men nog var de uppe o skuttade tidigt för det..

Vid 22.45 så ringer telefonen o då var det kris igen så jag hamnade på jobb, bara att vänta in gobben som vart till Sverige över dagen o typ fara direkt när han klev över tröskeln *s*....nå inte så kul men det gick bra, lärde upp en ny tjej oxå.
Kom hem vid fem igen o sov typ till 12 knappt..tjejerna höll igång från 9 tror jag men de roade sig själva o försåg sig med frukost...

Fick fika besök så då av det bara o stiga upp....har försökt få ordnat det som jag borde gjort tidigare,....e en bit på väg nu :) fortsätter imorgon, ska upp i tid för Wilma börjar 8...

Nepp nu ska jag försöka sova, e inte trött fast man levt på minimalt med sömn...men det lär visa sig om jag inte sover snart....blir så argsint utan sömnen...har fullt program på kvällarna här oxå....tur att det bara e 2 arbetsdagar...
Natti natt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar