torsdag 2 juli 2009

Typiskt

Alltså nog e det f-n typiskt, kollade på aftonbladets väder utsikter för nästa vecka.....de lovar regn mån-onsd. i Sthlm, kul kul jättekul.....vi som ska dit o faktiskt sova på hotell..o va på Grönan en dag..blää....som om det inte vore nog så e jag bajsförkyld :( snorar som aldrig förr o nyser så jag tror att öronen ska falla av.

Var hur seg som helst imorse igen sov till 11 tror jag, innan Wilmas tjatande tillslut fick upp mig, hade ont i päronet o mådde allmänt knepigt...nåja kaffe o en dusch senare så kändes det lite bättre, tog oss till stan för o fixa ett problem med tösens abbonemang...sen ringde pappa o ville bjuda på fika vid torget...Wilma fick hoppa igen men det e absolut sista gången hon fick till o med extra hopptid men hon blev så slut att hon inte ens utnyttjade tiden helt...förstår det för det var ju jävulskt hett.

Själv började jag må helt knäppt, allt gungade o blev konstigt så vi skyndade oss till sparis o sen hem där jag la mig i sängen o fick en våt handduk i fejset...låg en bra stund där innan karln började fundera om jag behövde läkarvård eller nåt...han tvingade i mig salt o prickig korv....sen åkte vi iväg o köpte mineralvatten åt mig...o käkade ute eftersom han tyckte jag inte sku stå vid spisen o plågas...nu mot natten mår jag bättre..om man nu bortser från min rinnande näsa min irriterande hals och mitt nysande..bläää

Måste ta mig samman imorgon så man får lite gjort, måste till apoteket o gobben sku ha klipptid o lite sånt jox...kanske bror hör av sig oxå...o till banken i lite ärende oxå...ja fullt program var det....o så ska de ha skjuts ut till Bastö o deras lilla firmakalas......på lördag ska jag arbeta igen lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar