söndag 13 september 2009

torka

Mjo här har det varit blogg torka av större kaliber.
Nå ska försöka skärpa till mig.....mycket har hänt..eller tja inte hemmavid där e det mest lugnt o fridsamt om man bortser från mornarna här...ganska mycket bråk o tjafs ganska i onödan när man ska iväg....tösen förstår inte att mamma måste vara i tid på jobb och varför hon måste gå själv till eftis under några få veckor...men vad kan jag hjälpa att de öppnar halv åtta och jag själv börjar halv åtta...visst sku de säkerligen öppna tidigare för vår skull, men tycker att de varit rätt snälla under sommaren så...

Tösen började teaterskola i måndags, verkade vara kul sa hon så, får se fram emot en föreställning mot våren sen om jag förstått det hela rätt.
På jobbet e det mest kollisonskurs med det mesta så det tror jag vi lämnar där hän.

Tänkte börja med mina uppgifter till skolan men naturligtvis hittar jag inte mina papper...

Bilen trögar o dummar sig så det e heller inget vidare ...så det mesta går inte min väg just nu känns det som....blääh, ... men det borde ju bara kunna bli bättre då..kanske?

Nå förkylningen är iaf väck nu men det tog ju 3 långa, nästan 4 veckor innan jag faktiskt blev av med den ordentligt, 2 kortisonkurer och en hostmedecinkur innan det tog skruv...
ne ska försöka leta upp mina papper nu så man visar att man e engagerad i skolarbetet som endel verkar tro att man inte är....suck....

ja föresten, hon hade ju barnkalas..eller ja..det va väl en så där 5-6 ungar bjudna....alla tacka nej utom 1 hel person...jag tyckte det va slött att ingen kom nästans o Wilma vart ju dö lessen, men sen när tjejen väl kom så hade de kul o lekte riktigt bra. o mamma hade dte lugnt o skönt :D
o förresten så var det inte tvn de va fel på utan det va nåt med kabelnätet i huset som hade nå vajs.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar