torsdag 25 juni 2009

En arbetsdag kvar...

sen e det äntligen semester eller ja...fick veta att jag ska jobba fredag o lördag natt, kul blir lite pengar.
Ska eventuellt med familjen på öspelsinvigningen, gubben tyckte vi kunde gå o kika, det händer ju inte så himla ofta att det är öspel här så...

Nästa vecka ska jag försöka aktivera mig här hemma, få lite mattor rena o sånt..så hoppas jag att vi får bilbatteriet laddat så jag kan använda min bil eller alternativt får den felsökt och förhoppningsvis fixad....suck...

Har försökt skriva listor under de få dagar jag har jobbat med det....fast tror jag ska lyckas få de klara och utskickade imorgon eller tror det måste ske!
Har bara veckoarbetarnas lista kvar att dubbelkolla innan man kan joina klipp och klisterklubben :)

Blir inget långt inlägg idag ska ta o hänga en maskin tvätt o sen sova..så man inte vaknar försent igen som jag gjorde idag...blää, vaknade 06.50...jag börjar 7.00...tösen sku till eftis, men som tur va så va hon med på noterna o var duktig så jag stämplade in 7.03..inte illa...

3 kommentarer:

  1. Vi kanske syns på öspelsinvigningen då... Funderar på att fara dit jag med :D

    SvaraRadera
  2. Men applåder till er som var så snabba iväg :-)
    Ja de vet att ta betalt för underhållning av barn, dock hade du ju 20 minuters bra barnvakt haha.

    SvaraRadera
  3. Anna: jo iofs men sen hoppa hon idag me men hann bara tio minuter eftersom de tydligen stängde nio, de kunde ju för tusan ha sagt till då, klåpare..blää.
    Morfar som e vakt där på området gav henne 2 euro för att hon sku få hoppa där o vi gav ju 3 då...

    SvaraRadera