söndag 21 juni 2009

Midsommar

Nu e ju midsommarafton slut iofs men kanske kan dra det kort ändå :)
Jag steg upp sent, i vanlig ordning, har blivit en riktig tröttmössa de senaste dagarna, sover mer än gärna till 12 eller ännu längre helst, visst skönt o sova men dagen blir lidande så jag e inte riktigt nöjd med mig själv just nu.
Nå morronfika var det sen skulle vi göra oss i ordning, alla ringde helt plötsligt om ditt o datt. Stången skulle resas kl. 15 vid Valborg så dit måste vi ju hinna, kom iväg sent, tror klockan var typ kvart över två...då sku farsan hämtas oxå.....Nå vi hann dit till Valborg i tid, men usch va det blåste kallt där. Nå stången restes iaf o sen var det lite dans runt den för barnen, fast Wilma o Tobbe hade nån egen "ringdans" på gräset.

Väl hos syrran så lagade dom maten, jag skötte Tilde och Wilma roade Tobbe, det kom fler gäster Nettan o Ove vi åt gott o hade det riktigt trevligt, undras hur alla mådde igår *s* jag var nykter iaf.
Kom hem vid ca 2, det va helt lagom.
Igår gjorde vi inte så mycke, hyrde film från den där andra videohyrfirman för Corner hade stängt....o nu har jag igen bara sovit o sovit...borde försöka plocka disk o fixa tvätt o sånt...hoppas att min sommarvikarie kommer imorgon nu då...iaf så e det fem dagar kvar till semestern så :)

1 kommentar:

  1. ganska skönt att kunna ta de lite lungt åxå med film å mys,

    SvaraRadera