söndag 1 november 2009

November

Oj nu va oktober slut i ett nafs.
Tycker det går för fort, planering av julklappar tar vid, vi vet inte ens var vi ska va på julen, samma vanliga tjafs, syrran tyckte vi kunde va där o som det känns u så lutar det ju dit...men vi får väl se, mannen vill rymma o jag vet ingenting typ....
Vill inte sitta hemma helst för det blir ju slött.

Har jobbat o sovit, igår lördag gick jag o lade mig vid 19..en lördagkväll lixom...men ja jag va trött oxå.

Tösen e allmänt sur o eländig, ingen att vara med, hon har typ 3 tjejer hon pendlar mellan. 1 försökte hon ringa imorse, då va mamman inte vaken, ring senare typ..okej hon ringde senare, nå då hade hon en annan kompis där :( Tösen prövade senare, då kunde inte ungen bestämma sig men då tyckte jag faktiskt att det fick vara nog, kan inte man bestämma sig om man ska va me nån eller ej så får det fan va.
Klart som fan tösen här blev lessen, skitstil det e va de e.
Nå hon ringde 2 andra men ingen av dom va hemma. Så det e vår söndag, nu kollar vi på film iaf o har ätit middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar